Långfredag

Denna morgonen har jag ängnat åt att städa en utav mina gaderober och dessutom hela mitt rum. Det var varit ett bombnedslag med kläder över hela golvet ett bra tag nu, så efter att mamma tjatat på mig hela veckan kände jag mig tvungen att ta tag i det. Mitt rum är otroligt litet, vilket gör att det lätt blir stökigt.. Det suger eftersom jag inte är speciellt ordningssam. 
Idag är det ju långfredagen, vilket betyder ledighet och slapp hela dagen! Jag ska antagligen träffa Frida lite senare men vad vi ska hitta på är inte bestämt. Vi har ju fortfarande tur med vädret, så iallafall jag känner mig manad till att vara ute. Frida och jag har bestämt oss för att vi ska börja promenera nu när snön är borta för att bli fit for fight i sommar! Men för att bli det måste jag skära ner på sötsakerna också...
 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!