Leopard

Skojrta från H&M
Tog en snabb sväng till stan igår efter skolan i hopp om att hitta någonting att ha på mig ikväll. Hittade konstigt nog inte ett enda plagg som jag tyckte om på Gina Tricot, så kikade in på H&M i sista sekund. Har gått och dragit i den här skjortan ett par gånger men har aldrig blivit helt övertygad och köpt den. Sen när det försvann ur butik så ångrade jag mig. Så typiskt, tänkte jag. Så när den hängde där igår kändes det som ödet, med bara en kvar i min storlek! Är dock frotfarande inte helt säker på färgen, har fått för mig att den är lite för gul? Skit samma, jag är nöjd ändå!
 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!