Påskafton

Ikväll vankas parteeey med tjejerna! Ska bli otroligt kul och har verkligen sett fram emot den här kvällen ett tag nu eftersom jag vet att den omöjligtvis kan bli en besvikelse om jag är med mina fina vänner. Så runt 6-tiden åker vi mot Irma för lite middag och då börjar festligheterna! 
Har varit med Frida i stan nu på förmiddagen för att inhandla lite nödvändiga prylar, exempelvis lösfransar haha. Nu när det är påsk har vi även bestämt att vi ska byta påskägg då jag och Frida hittade jättefina guldiga ägg på Åhléns för en billig peng. Nu ska jag fortsätta fixa iordning mig för kvällen och vänta på att Frida Jessica och Jolin kommer hit. Har dock ett stort dilemma just nu - vad ska jag ha på mig?










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!