Solen skiner över Borås

Skinnjacka-Zara, Pälsväst-Hollies,Tröja-Chelsea, Byxor-H&M, Klocka-Regal/Ur&Penn, Clutch-Gina Tricot, Skor-Converse
Idag slutade vi "väldigt" tidigt, redan 13.10. Skoldagen avslutades med att se ännu en föreställning i aulan, grymt! Efter skolan flängde jag och Jolin runt tills vi tillslut landade på Café Viskans uteservering. Denna måndagen har solen visat sig mycket, vilket jag längtat efter ända sen den försvann senast! Efteråt blev det lite kik i några affärer och min kära vän släppte lös plånboken ordentligt, tillskillnad från mig som redan är pank. När vi kände oss klara mötte jag upp Frida och vi begav oss upp till skolan för ännu en föreställning. Rätt mysig dag ändå, vädret lättar upp hela vardagen! 
 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!