Springbreak outfit

Tror ingen har missat att det nu är lov, vilket är huuuur underbart som helst! Har massor av inspiration till våren/sommaren, ska bland annat köpa en ny jeansjacka och nya vita jeans, vilket är extremt behövligt. Tyckte verkligen om den här jeansjackan som är från Kappahl samt jeansen från Cubus. Finns så mycket just nu som jag vill ha, tänk om man ändå var gjord av pengar.. Nej, men jag behöver ett jobb faktiskt, det skulle lösa många av mina problem. Har bara ansökt om sommarjobb än och fick besked av kommunen igår att jag fick en plats på Kulturskolan här i Borås. Verkar absolut som ett roligt sommarjobb då jag får arbeta kreativt i 4 veckors tid. Men har också ansökt feriearbete där min pappa jobbar. På hans arbete tjänar man mycket bättre. Då måste jag dock arbeta i maskineriet på Volvo Bussar under sommaren.. Hmmm
moa

Vart kommer tunikan ifrån? :)

Svar: Den kommer från H&M om jag inte minns fel... :)
Agnes Jernqvist

2013-03-30 - 13:48:49










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!