Tattoo

 
Har varit ganska sugen på att bepryda någon del av min kropp med bläck, och har verkligen fasnat för den här lilla, diskreta. Tänk att varje gång man är ledsen se ner på sin hand och bli påminnd om att le? Låter jävligt töntligt när man beskiver det med ord, men tanken är fin! Tycker svenska språket är underskattat, vi har många fina ord (även många otroligt hemska), så varför använda ett ord på engelska? Känns ganska mainstream. Dock är väl det ganska mainstream över lag att tatuera in en text, men ändå
Den ska sitta där i sommar, när jag fyller 18! Längtar.
 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!