Topp 3

Tänkte att eftersom jag satt i sängen hela dagen igår, med datorn i knät och såg på senaste avsnitten av mina favoritserier, så kan jag också passa på att tipsa om dem!
 
Första plats:
Pretty Little Liars
För er som inte sett denna serien, DET ÄR ETT MÅSTE! I en salig blandning av skräck, kärlek och vänskap får man följa Emily, Spencer, Hanna och Aria i kampen mot "A" som gör deras liv till ett helvete och avslöjar alla deras hemligheter som de desperat föröker skydda. Sänningen ligger på topp i varje avsnitt och jag som är lättskrärmd sitter alltid på helspänn! Otroligt sevärd serie, rekommenderas till alla!
 
Andra plats:
The Vampire Diaries
Otroligt svårt att välja vilken som är bäst, TVD eller PLL? The Vampire Diaries handlar iallafall om Elena Gilbert, en otroligt (!) vacker föräldralös tjej som bor i Mystic Falls. När hon träffar Stefan och Damon Salvatore förändras hela hennes liv och hon blir indragen i den övernaturliga världen. Hennes kärlek pendlar mellan Stefan och Damon, de odödliga, blodtörstiga bröderna som båda älskar Elena. I denna kärlekstriangel får man uppleva sorg, lycka, kärlek och omöjliga val mellan liv och död. Också en helt fantastisk serie som man måste se. Den enda nackdelen är att folk dör som flugor under hela seriens gång, och man bli ofta besviken när ens favoritkaraktär får hjärtat utrivet, bokstavligen.
 
Tredje plats:
The Carrie Diaries
Detta är en riktigt ny serie som handlar om Carre Bradshaw (från "Sex And The City") och hennes liv som tonåring i det färgsprakande 1980-talet. Älskar miljön, kläderna och hela seriens handling, hon har livet alla tjejer vill ha! Perfekta jobbet som 17-åring, perfekta pojkvännen och perfekta utseendet enligt mig. Fast även om seriens huvudkaraktärer är ganska töntiga och blyga är serien rolig och man blir glad av att se den! Det finns dock inte så många avsnitt än, eftersom hela första säsongen inte släppts än.
 
Bilder från weheartit










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!