Vans: leo eller rosa?

Bilder från weheartit
Sitter här hemma och tittar ut genom fönstret och får ångest när jag ser all snö. Taggar sommaren något otroligt! När vädret tillåter Converse ska jag beställa hem ett par Vans som jag kikat på hela vintern. Fastnar för allting som är leopardmönstrat men tycker även om de rosa som är väldigt snygga när man är brun? Tycker dock alla låga Vans är snygga faktiskt, i alla färger. Rött, grönt, blått, mönstrat... Varför inte ett par rymdmönstrade? Belutsångest
 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!