Varmt välkommen till min blogg!

Efter många om och men har jag faktiskt skaffat blogg! Både vänner och jag själv har tyckt att det var en rolig idé då jag är väldigt intresserad av kläder och skönhet. Ingen aning om hur pass engagerad jag kommer vara i det här, men alltid roligt att testa på något nytt! Nu har jag en bra anledning till att lämna in min systemkamera på lagning också... Jag har nästan aldrig testat det här med att blogga så jag är nyböröjare, woho! Men får jobba mig upp på proffsnivå sen, hehe. Skämt å sido! Kreativiteten ligger iallafall på topp just nu eftersom jag är ganska aktiv på tumblr (kan man ens kalla det för blogg?). Den får ni gärna kika in på också!
Slutligen, välkommen till min nyskapade blogg!










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!