Vill-ha-outfit

 
PREFEKTA vårkläderna, utan tvekan. Vita palladium är också någonting som står på önskelistan (som är väldigt lång hehe). Byxorna har jag gått och hållt i ett antal gånger inne på Face här i Borran, vet inte varför jag inte köpt dem? Men det jag gillar mest är jackan som kommer från Holly & Whyte by Lindex. Även denna har jag testat ett antal gånger i Lundexbutiken, men är rädd att den är slutsåld i min storlek nu... Den finns bara i medium på hemsidan, men jag hoppas hitta en om jag orkar ta mig till Göteborg nu under lovveckan. Jackan finns även i andra färger som grönt, rosa och vitt, men om man ska köpa en jacka som man ska kunna använda utan att tröttna ska den vara svart.  










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!