Arenakampen -13

Idag hade gymnasieskolorna den årliga Arenakampen (fotbollstunering) på Borås Arena. Jag och mina fina klasskompisar (estet dans) stog för invigning och pausunderhållning vilket var en helt ny upplevelse. Värmen på arenan var både olidlig och underbar, hela 24 grader såhär i maj. Det var ganska ansträngande att dansa i sådan värme, men det var roligt ändå. Kom hem runt fyratiden och satte mig i solen med min nya bikini, men kändes inte som att solen tog ett dugg. Nyss suttit och sett gårdagens semifinal i ESC på webben, tycker dock det var bättre förr hehe. 










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!