Cravings

Nike Free Run Pink bilder från weheartit
Jag har själv ett par Reebok Realflex fusion i svart och rosa som jag är rätt nöjd med, men helst skulle jag vilja äga ett par rosa Nike Free Run. Funderar på att önska mig ett par eller kanske till och med spara själv (?!?!) eftersom jag ändå vissa månader spenderar mer pengar på träningskläder än på vanliga då jag ofta måste gå med tränignskläder i skolan osv. Värt att köpa dessa? Eller så kanske jag ska köpa ett par egendesignade som jag vet att några av mina vänner gjort? 

Tycker jättemycket om dessa i lime! Men jag tycker du ska köpa ett par airmax i rosa och leo! Hur snygga som helst!

2013-05-25 - 19:05:22










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!