Frånvarande

Hejhejhejhej! Haft sämsta uppdateringen någonsin nu de senaste veckorna, men det beror på att jag har haft fullt upp med dans och andra aktiviteter. Jag har gått i skolan från 8-17 i en vecka ungefär då min inriktning (dans) har samarbetat med resten av de estetiska programmen och skapat vårt Projekt 2 SLUTRESAN som en föreställning med dans, musik och teater. Veckan innan det var som sagt kulturvecka och kortege vilket även tog upp mycket av min tid. Den närmsta tiden framåt ska jag ängna en hel del åt skolan eftersom att jag är efter i många ämnen efter att ha varit sjuk i stort sett en tredjedel av min skolgång. Ska ändå försöka göra någon uppdatering per dag, hehe.

Fin du är!!:)

Svar: Åh man tackar! :)
Agnes Jernqvist

2013-05-11 - 14:47:24

Så snyggt!

Svar: Tack så mycket!
Agnes Jernqvist

2013-05-12 - 10:48:34










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!