Nyinköpt

Vita jeans från Dr Denim / Turkosmönstrad bikini från H&M / Solglasögon med blått glas köpta på marknaden
Igår spenderade jag en del av eftermiddagen på vårmarknaden nere i stan. Fanns faktiskt ovanligt mycket saker som jag kunde tänka mig till skillnad från alla andra år. Kanske för att jag detta året faktiskt hade pengar under marknaden... Köpte mig iallafall ett par solglasögon med blått/turkost/grönt glas från "Ray Ban". Fake? Ja. Men jag bryr mig inte, för hundra spänn hade jag köpt dem utan märket ändå. Köpte även ett par väl behövliga vita jeans från Dr Denim som jag letat efter och som äntligen kommit in på Face här i Borås. Sedan köpta jag mig också en ny bikini till sommaren. Haft ögonen på denna sedan den lanserades på H&M's hemsida, och för 50 kronor delen var det ingen tvekan om att den skulle köpas! 

ååååhhhhh jag har också kollat på den bikinin. är den fin på? vilken storlek har du?

Svar: Jag tyckte den var fin på så klart, jag har storlek 36 på både under och överdel!
Agnes Jernqvist

2013-05-11 - 14:45:32










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!