Pink lemonade

Bild tagen i somras
Blev tyvärr hemma från skolan idag - igen. Usch, har kommit till det stadiet då det är hemskt att sitta inne och vill bara ut och hitta på saker! Men sorgligt nog kommer jag nog få sitta här hemma och plugga de kommande dagarna. Fast ska nog klara mig om jag får tillräckligt mycket glass och onyttgheter. Just nu sitter jag och drar i mig de sista chipsen och en Snapple (samma smak som på bilden, dom andra är äckliga) och försöker ta mig igenom en försenad religionsuppgift. Wish me luck










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!