Plugg och Noblesse

Är lite krasslig nu igen, känns aldrig som att den här förkyldningen försvinner! Sitter iallafall i sängen med Noblesse just nu och pluggar, och det är väl så även resten av dagen kommer se ut. Är ganska efter i skolan nu som sagt efter att jag varit sjuk så mycket, så sitter just nu och skriver på en essä som skulle skickats in i julas någon gång... Men så himla skönt att ta tag i allt nu, kommer vara en sån lättnad när den är klar. Ska försöka slänga in ett inlägg senare ikväll om essän inte tar upp resten av tiden!










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!