Wanted

 
  
ph1: weheartit / ph2: shoppingandfashion.se / ph3: weheartit / ph4: shoppingandfashion.se
4 saker ytteligare som radats upp på önskelistan! Skorna på första bilden har jag länge kollat efter, var nära på att köpa dem i gult förra sommaren, men det blev inte av. Även de sista espadrillesen från Chanel är ju hur snygga som helst. Linnet har jag redan lagt upp här på bloggen flera gånger innan och måste säga att det är otroligt snyggt på Therese som driver bloggen shoppingandfashion.se. Kjolen skulle också gärna få flytta in hos mig, men vet inte om det skulle få bli en svart eller en vit? 

Det linnet har jag:)

Svar: Trevligt för dig :)
Agnes Jernqvist

2013-05-14 - 16:17:04










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!