Weheartit

     
    
Sparar sällan bilder (som inte är personlliga) på datorn längre utan använder mig mycket av weheartit.com istället. Där kan jag spara bilder i olika album på min inloggning och de tar ingen plats på datorn. Vill jag använda en bild på någon annan hemsida (som inte är facebook, tumblr eller twitter för dit kan man dela direkt från weheartit) sparar jag ju såklart bilden till datorn, men det händer inte så ofta. Hittar jag någon bild från internet som jag vill spara kan man smidigt ladda ner ett bokmärke som gör att jag kan dra bilden till ett fält så den sparas på min weheartit. Smidigt va? För att kolla in min weheartit kan du klicka HÄR.










Jag är Agnes, född -95 och bor i staden där regnet öser ner. Här går jag år tre på gymnasiet och studerar estetiska programmet dans där jag trivs hur bra som helst! Bloggen handlar främst om min passion för kläder och stil, men även inlägg om dans, inspiration och vardag kan dyka upp!